Trainingen

loop1.jpg
loop2.jpg

TRAININGEN LOOPGROEPEN

 Aangepaste trainingen loopgroepen vanaf week 44 zie  pagina nieuws

  • FitWalk (Sportief Wandelen): wandelsporttraining, omgeving van Oudehorne en Oranjewoud. 
  • Fysiek & Mentaal: professionele begeleiding om jou in 3 maanden tijd weer fit en vitaal te voelen. De training richt zich op zowel lichaam en geest.
  • Bewust Wandelen: met bewust wandelen concentreer je je op het lopen zelf. Je neemt elke stap voor wat hij is en je bent er volledig bij met je aandacht. 
  • Bedrijven: clinics of wandelsporttrainingen voor personeel of cliënten voor een langere periode. 
  • Samen sporten in de prachtige natuur en andere mensen ontmoeten. En dan ook nog eens op eigen niveau werken aan je gezondheid en vitaliteit.' 

 

Waarom starten met wandelen?

Onderzoek wijst uit dat dagelijks 30 minuten wandelen een positief effect heeft op je gezondheid. Wandelen is onder andere goed voor je hart en bloedvaten, het verlaagt het risico op diabetes type 2 en het verbetert spierkracht. Daarnaast helpt het je op gezond gewicht te komen.

De wandelsport is een relatief veilige sport die weinig blessuregevoelig is. Het fijne is ook nog eens dat je het op ieder moment en overal kunt doen. Met wandeltraining train je je uithoudingsvermogen, conditie, lenigheid, techniek, spierkracht, coördinatie en snelheid.

Trek je schoenen aan en start vandaag nog met jouw wandeltraining.

Doelgericht Wandelen